معنی شبکه تحویل محتوا چیست

اخبار و آموزش بازاریابی

معنی شبکه تحویل محتوا چیست

۷۴ بازديد
cdn یا محتویات حمل و نقل مواد چیست؟ معنی شبکه تحویل محتوا
cdns یک شبکه سخت و سریع از سرورهای به هم پیوسته است که امکانات آنها در عناصر جداگانه عرصه واقع شده است. این سرورها به شکل شبکه ای هستند که به هر گزینه متصل شده و به یکدیگر متصل شده اند. محتوای موجود در اینترنت ، هاست در سایتهای جداگانه قابل دسترسی است ، در این سرورها گردآوری شده است. بیشترین انگیزه برای ایجاد این رویکرد ، کاهش فاصله زمانی به سرورها در عناصر خاصی از بخش است.

به عنوان مثال ، یک وب سایت انگلیسی مطالب خود را در سرورهای خود در پادشاهی متحده ذخیره می کند. به طور معمول ، در حالی که دیگر از سیستم cdn استفاده نمی شود ، به دلیل فاصله زیاد بین مشتری و بنابراین سرور ، می توان مشتریان ایرانی را تحت فشار قرار داد تا برای حضور بیشتر در این محتوا حضور یابند. اما اگر در تمام این مثال از سیستم cdn استفاده شود ، سرور نزدیک به مصرف کننده انتخاب می شود و محتوای محتوا از طریق آن سرور در دسترس کاربر قرار می گیرد. این سرورها همچنین می توانند در یکی از مکانهای بین المللی همسایه ایران قابل مقایسه با روسیه ، ترکیه و غیره به دلیل انتخاب گسترده خدمات cdn باشند ، جایی که در بین المللی حضور دارید ، سروری در مجاورت شما واقعاً هدیه ای برای جامعه cdn است معنی شبکه تحویل محتوا
در این شرایط ، سرعت تحمیل و دریافت اطلاعات بسیار بهتر خواهد بود. این ابزار پر رونق به درستی متصل شده است و در حال حاضر توسط چندین وب سایت و گروه معتبر مورد استفاده قرار می گیرد. در ایران ، وب سایتهای جداگانه از این ابزار بهره مند شده اند. در حقیقت ، اگر هدف شما مبادله جهانی است ، باید از سی دی های معتبر برای سرعت بخشیدن به تبادل سوابق استفاده کنید. شبکه های حمل و نقل محتویات قربانی ، شما داده های خود را در کسری از ثانیه به عوامل کاملاً متمایز جهان ارسال می کنید و پس از همه طیف وسیعی از کاربران را هدف قرار می دهید.
ووکامرس چیست ؟ افزونه فروشگاه ساز رایگان و محبوب وردپرسی !

اما cdns کار می کند؟
cdns سرورهایی هستند که به هر فرصتی در یک جامعه کاملاً زنجیره ای به نام pop متصل می شوند. هر یک از آن سرورها در یک دیپلم در جهان با مجاورت جغرافیایی خاص تعیین می شود. تنوع کافی از آن سرورها می تواند کل جهان را در بر بگیرد. سروری که واقعاً به منطقه جغرافیایی کاربر نزدیکتر از سرورهای مختلف است ، سرور موقعیت نامیده می شود. هنگامی که یک کاربر مطالبی را از یک وب سایت درخواست می کند ، مطمئناً به نزدیکترین سرور یا سرور لبه متصل می شود.

همه سرورها همه حقایق و محتوای وب سایت آنلاین را به عنوان راهی برای ارائه آن در کوتاه ترین زمان ممکن ذخیره کرده اند. به این ترتیب ، هیچ نگرانی در مورد سرعت بارگذاری وب سایت های خالص یا بارگیری محتوا از سرورهای راه دور وجود ندارد. اما مزایای افزایش سرعت تبادل کلامی بین سرورها چیست؟

معنی شبکه تحویل محتوا

مزایای قربانی شدن cdn:
به طور قابل توجهی سرعت بارگذاری وب سایت شما در کل عوامل جهان (به ویژه برای تلفن های همراه) افزایش می یابد
سرعت وارد کردن و بارگیری مطالب بارگذاری شده در سرورهای خود را برای کاربران افزایش دهید
بهینه سازی و بهبود عملکرد یک وب سایت اینترنتی برای نشان دادن محتوای قابل مشاهده از جمله عکس های فوری
اطلاعات قابل ملاحظه ای را اندازه گیری کرده و میزان ارتباطات از طریق یک کانال را کاهش می دهد ، که منجر به عدم توقیف وب سایت می شود
به دلیل وجود سرورهای متنوع متناسب با سرور ، با بازدید کنندگان زیادی روبرو نشوید
به طور قابل توجهی قدرت وب سایت اینترنتی را افزایش می دهد
افزایش امنیت اطلاعات و کاهش خطرات حملات سایبری
زمان بارگذاری و بافر فیلم های آنلاین را کاهش دهید
عملکرد کلی بالاتر در عناصر جداگانه وب سایت ، به ویژه اطلاعات مصرف کننده (ux)
هزینه پایین راه اندازی و استفاده


شبکه تحویل محتوای cdn

معنی شبکه تحویل محتوا
cdns به شما این امکان را می دهد که آمار سایت اینترنتی خود را در نزدیکترین سرور سریع (ذخیره سازی) کنید تا مشتریان شما تا قبل از دسترسی به آن دسترسی داشته باشند و دریافت اطلاعات از بیشتر سرور را به تأخیر نیندازند. این باعث می شود اطلاعات و محتوای یک وب سایت اینترنتی در دسترس همه مردم جهان قرار گیرد در کوتاه ترین زمان قابل اجرا حتی بدون نیاز به ارسال آن از مقصد اصلی (مهمترین سرور).

از دیگر مزایای cdns این است که محتوای شما در سرورهای cdn اغلب اصلاح و به روز می شود. این شبکه ها به صورت رباتیک محتوای جدید را روی این ابزار بارگذاری می کنند. این بدان معناست که هر بخش از یک وب سایت آنلاین به صورت آنلاین در کوتاه ترین زمان قابل دسترسی است.


اما آیا cdn به بهینه سازی موتورهای جستجو کمک می کند؟
همانطور که قبلاً اشاره شد ، یکی از مهمترین لبه های cdns این است که به تسریع بارگذاری و به اشتراک گذاری اطلاعات کمک می کند. مقاله دیگری از مدیر وب سایت اهمیت سرعت بارگذاری بیش از حد را بیان کرد. با این تفاسیر ، اغلب کاملاً درک می شود که cdn به دلیل بهبود سرعت بارگذاری محتوا و حقایق ، عملکردی اساسی در رتبه بندی سایت اینترنتی شما در موتورهایی مانند google خواهد داشت.

مفهوم: auدیو گزارش بیست چاپ کوچک را برای افزایش بازدیدکنندگان سایت اینترنتی وب سایت ارائه می دهد

ابزار cdn از الگوریتم های ذخیره سازی معمولی استفاده می کند تا بتواند به شما در جستجوگر وب سایت کمک کند. این الگوریتم ها حتی به شما کمک می کنند تا با مشکل تکراری یا محتوای مشابه کنار بیایید. محتوای این روزهای کشف شده از طریق وب سایت شما در داده های مد روز موجود در cdns نمایه می شود و در همه سرورها ذخیره می شود.
معنی شبکه تحویل محتوا
علاوه بر این ، توجه داشته باشید که cdn به فهرست بندی سریعتر عکس های سایت اینترنتی شما در صفحات پیامدهای نرم افزاری (موتورهای جستجو مانند google و yahoo) کمک می کند. در نتیجه اگر تصاویر خود را به سرورهای cdn منتقل کنید ، نه تعداد زیادی از کاربران ، بلکه ربات های موتورهای جستجو نیز می توانند سریعتر به آنها دسترسی پیدا کنند ، و در نتیجه پتانسیل زیادی برای بازدید سریعتر خواهید داشت. به
معنی شبکه تحویل محتوا
https://tackseo.ir/what-is-cdn
ارتباط بین cdns قربانی شدن و افزایش حفاظت از وب سایت های اینترنتی چیست؟
اینکه وب سایت شما از چندین سرور منحصر به فرد در عوامل متعدد جهان برخوردار است ، به طور کلی ایمنی سایت اینترنتی شما را افزایش نمی دهد ، اما به دلیل تخفیف ترافیک ورودی ، سرعت بارگذاری سایت اینترنتی شما را نیز بسیار افزایش می دهد. از سرور ، و همانطور که گفته شد ، این یکی از مهمترین عوامل اصلی برای سئو خواهد بود. بودن.
معنی شبکه تحویل محتوا
کاهش خطر حملات سایبری به وب سایت ها هر بهانه دیگری برای افزایش ایمنی cdns قربانی شدن سایت است ، زیرا وب سایت شما از طریق چند سرور آنلاین کار می کند ، غیرفعال کردن آن تقریباً می تواند آن را غیرفعال کند. همه سرورها علاوه بر این ، استفاده از cdns تا حد زیادی احتمال خونریزی و غیرقابل دسترسی شدن سایت اینترنتی شما را کاهش می دهد. در نتیجه اگر یک سرور خراب شود ، سرورهای جایگزین می توانند آن را به روز کنند.

عملکرد کلی این شبکه مشابه متدورهای چند میانی است. همزمان با اینکه پردازنده های مرکز ازدواج مجرد ظاهر نمی شوند اگر می خواهید تمام مراحل را سریع انجام دهید ، وب سایت روی سرور در صورت افزایش بازدیدکنندگان با این نقص روبرو می شود. اما پردازنده های چند هسته ای تعداد زیادی کانال برای پردازش تولید می کنند ، بنابراین در مورد cdns یکسان است.

یکی از خطرناک ترین حملات سایبری حمله ddos ​​است که انواع مختلفی از درخواست ها را به محلی که از یک شبکه بزرگ استفاده می کند ارسال می کند و در نهایت باعث خرابی سرور وب می شود. تمام این حملات ، که با کمک توزیع درخواست ها در جامعه شما اجازه نمی دهد وب سایت در حملات ddos ​​از دسترس خارج شود و این حملات را خنثی می کند.معنی شبکه تحویل محتوا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.